5.11.2014

perhentian






macam biasa, mula mula memang liat nak mampus kemas beg , bangun pepagi butaaa dengan essaiment melambung tak siap lagi. tapi bila dah bertolak dah sampai nak jerit rasa puas. memang rugi tak pergi!


















nmpak kat sini. yang aku suka tengok langit. sebab awan selalu cantik. awan selalu indah.lagi satu laut memang tempat paling paling aku suka. sangat suka. sangat sangat suka.

 Subhanallah. aku doa nanti aku nak pergi dengan orang orang yg aku syg. kalau dah pergi dengan kengkawan pun smpai lupa nak balik. kalau pergi dengan kesayangan. Allahuakbar. nikmatnya. nanti satu masa rezeki Allah bagi perhentian. kita jumpa lagi. 


No comments:

Post a Comment