Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2013

goodbye love.

selamat tinggal celcom kesayangan. digi sila bekerjasama dengan saya.  celom dah terlalu lama. dah kne macam2. dah memang kne tukar nom. dan sedikit kekhilafan semua nom rakan saya hilang. SEMUA.

dear kak yam.

Yeayyyy!!!! *loncatloncat* harini Alhamdulillah abah free then boleh la pergi kenduri kawen kak yam. hikhik . kak yam tu sebenarnye kakak kandung  Kat. yerla siti khatijah KCL punya feberet anak murid tu! yer la yg teror econs tu. ha'ah yg jwb econs sambil makan kacang tu. k fine melampau. maafkan sy kat. :D

rindu mu!!! seronokk! dapat jumpa kat!!! ermmm nmpaknye kat dah making cung skang. hmmmm jeles. aku jugak yg tak berubah! meriah ouh. jarang dah nak jumpa kenduri kawen yg main abg boroi main silat, abg hensem main tomoi, abg katang main seruling kompang dan segala mende yg bunyi ala *ketung ketung* tu (xtau nama) kahkahkah best lahhh. kat cakap kak yam punya baju skali ngan nak sambut raya cine nanti. sebab tu mcm tu. tapi santikk ouh! kla tu jer.


ucapan :
"semoga kak yam dan in'che suami en shariff berbahagia selalu hingga ke anak cucu, dapat anak anak comel sekali. alang alang anak comel bagi reramai sikek ! aminnn aminnnn"

 iklas daripada : saya si pencoret c…

being me.

assalamualaikum.

this is me. work like i don't need the money, love like i've never been hurt and dance like no one is watching. live my life and not even once care about others. this is my job. collect money, counting things that they buy, enjoying looking cute f1 buy things with innocent face. just love it. i don't care about my income. it is better than i seat doing nothing at home.

sekarang ni sejak berkuasa "pelajar tidak dibenarkan membeli sebelum waktu rehat" dah rasa macam makan gaji buta. doing nothing. namapon koperasi semua makanan terhidang depan mata. amek duit beli je. kahkahkah *gelak jahat. sila maafkan saya. ini arahan org atasan. ngehngeh.

sekian.

kau dan kau punya perasan

seperti biasa, tengok kiri kanan *takde orang k . namun buat sedemikian kalinya, kita tulis memang niat nak tulis simpulan yang Allah dah bagi ilham kat otak ni. ye sekali lagi ye diHIGHLIGHTkan. random baq hang tak ingat orang kiri kanan atas bawah. namun ye NAMUN manusia tetap dengan typical small brain they have. kahkahkah *likeaboss suka hati aku arh aku punya suka nk tulis ape. mesti ada  yang tetap akn terasa. lekkkk r bro. makan cili pedas cirit muka merah kau yang rasa sebab kau yang makan. jgn salah orang yang ada ilham nak meluahkan. mesti masa tu niat dia nak baiki diri dia dan kau buat simpulan org nak bash kau LOL dan sejurus mungkin mesti kau akan bersuara dengan typical such a bored words like "macam kau sempurna nk cakap org itu ini, ukur baju badan sendiri r. *tetibe -.-" puiiiihakkktuuiihhhhhh. k melampau.dan kau dengan kau punya perasaan boleh pergi laut belayar jauh jauh bawak diri jgn nak terasa melebih. kang dpt penampo free. *angkat tangan mintak ampu…

aku dan kembalinya aku

assalamualaikum. selawat dan junjungan ke atas Nabi Muhammad junjungan. salam maulidur rasul.

"terasa masa berlalu dengan sangat pantas. dah banyak sejarah besar dalam hidup yang sebelum ini direkod kemas telah berlalu pergi. dan kini aku sudah bergelar gadis 20-an. ehemmmm namum begitu masih terdengar suara sinis picisan dan senda gurauan tidak mempercayai kini aku sudah betul betul anak dara pingitan inche Samsudin. jika bermain teka taki tentang umur mestilah aku masih lagi dalam lingkungan budak hingusan f3. takpun yg masih logic f5 dan jarang sekali yang tepat meneka umurku. adakah itu satu kebanggaan? aku pun tidak tahu ape yg harus kuungkapkan tentang rasa itu." -enough being so sarcartic

betul betul dan banyak yg berlaku. betul banyak yg ajar aku menjadi dewasa, betul masa yg berlalu mengajar aku untuk menjadi lebih baik. berfikir lebih jauh. dan berfikir aku dah nakin tua dan singkat masa kat dunia ni.

5 dec 2012, aku dan rakan seperjuanganku (seperti diatas dan yg …