Skip to main content

# travelog pertama


travelog ini sebenarnye akan mengisahkan tentang percubaan hobi baru yang tersemai ni. nak tahu ape hobi tu? hobi ni tersemai selepas banyak majalah, banyak discovery channel, entertaiment show yang membuatkan aku sgt tertarik untuk melakukan sedemikian juga.  *gelak besar* ombohhhh kelako rasa. tapi nak buat macam mana. memandangkan sekarang remaja lebih gemar mengupload makanan di facebook, twitter, insta, dan bebanyak lagi. aku macam nak rare sikitlah. kat blog boleh cerita panjang panjang sikit walaupun memang dah melambak org buat macam ni. -.-"

ini destinasi pertama kami. dekat sini menyediakan makanan ala ala thai. steamboat dengan grill dia memang ternyata tak rugi kalau cuba. memang power. memang kalau nak ikut memang best kalau dinner. tapi nak buat macam mana. orang bujang. gadis jelita pulak tu. tak boleh lah keluar nak main test test kedai dgn membe memalam buta kan. haih. start je restoran ni bukak pukul 3 ptg. boleh lah. yg cawangan ni aku pergi dekat dgn ECM. bukan dalam ECM tu. tapi dekat dekat dengan. sila paham hehe.lepas penat tawaf tu kan. ala ala dah lapa gila baru sedap melantak. nak tengok ape yg boleh try kat sini. nahhhhhh!!!
antara bahan bahan makanan
sedaaappppp 

boleh tahan memang kenyang gila. tapi standard tempat macam ni lah. jangan membazir. makan yang mana mampu je. kalau tak habis makanan yang kita ambil secara buffet ni. setiap 100g akan kene bayar ganti rugi. hulalaa~ tapi memang berbaloi lah makan dengan hasil kerja titik peluh ni kan. memang puas hati lah. berbaloi. tapi kalau nak makan ramai ramai family besar macam tak best sgtlah. sebab dia kira ikut berapa orang yang drg makan. kalau setakat duit memasing tu memang berbaloilah makan puas puas. 

licinnnnnnnn~
saya malu. jgn candid saya. *puihhh -.-Y
buat kali pertama menulis travelog ini. dengan harapan yang tinggi gunung everest . banyak duit. ada rezeki boleh try dekat lain pulak. boleh makan makan makan sampai gemuk! yeahhhhhh *aminnn cepatlah aku gemuk. -.-" tapi taknak gemuk gedempol. kahkahkah k fine. jgn over sgt. langit kat atas. Dia dengar apa kita cakap. nanti makan diri ^^Y 

 sekian sahaja dari saya.
much love

:*
ismasyairah

Comments