Skip to main content

isi hati ini.


assalamualaikum, ikut perkiraan harini dah masuk page yang ke 48 daripada 365 hari. dah 48 hari merasa hidup dalam tahun 2013 ni. pejam celik pejam celik dah masuk bulan dua. tak sampai sebulan lagi result STPM nak keluar. takut ya Allah tahun sangat k. kuatkan hati hambamu ini ya Allah. Alhamdulillah masih diberi nafas untuk merasa hidup di bumi Allah ni. dah masuk umur 20 tahun dah. kalau Allah murahkan rezeki, semoga result STPM nanti layakkan aku nak sambung degree. nak timba ilmu Allah. panjang lagi perjalanan nak jadi hamba yang berjaya dunia akhirat ni. moga dipermudahkan urusan dan segala galanya.
 aminnnnn. 

"ya Allah, murahkan rezeki aku dan rakan rakanku. semoga kami berjaya mendapat keputusan setimpal dengan apa yang kami usahakan. nak sambung degree ya Allah, nak dapat result yang ok ya Allah, nak berjaya dunia akhirat ya Allah, murahkan rezeki aku dan rakan rakan ku ya Allah, perkenankan doa ini ya Allah, tenangkan hati ini ya Allah, selawat dan salam keatas nabi junjungan, aminnn ya rabbal alaminnnnn"

doakan saya.

*tadah tangan*
doakan aku dan kawan kawan. semoga dipermudahkan segala urusan. semoga diperkenan doa ini ya Allah ya tuhanku. tenangkan hati dan fikiran. amiinnnnnnn.

Comments