Skip to main content

jatuh hati lagi

hmm pepagi membuta mengupdate blog yang baru diberi nafas . err sebab sebelum ni sian dia stress yang amat. hari ni nak cakap pasal lima tahun lima bulan. hmm thanks the only the one monster yang membelanjakan ia kepada saya buku ini. ehemm sangatla suke sekali. ilebiu *busteng
ape yang best sangat? erm memang aku tahu tak ramai yang expose dgn penulis ni. bagi aku ,aku bukan setakat baca and got the jiwang mood on air bile bace buku ni. dia memberi aku sesuatu yang bermaksud kehidupan di dalamnye. memberi aku cara cara dan semangat nak jadi the real muslimah. erm im not that kindda and soon i want and i hope i can be the one. try to read one and you'ill know what i mean. theres no bunga bunga bagai macam "hatiku dihimpit pilu ketika ali meninggalkan aku. air mata ku menitis laju. aku masih perlukan dia"
*demn itu bukan HLOVATE. 
dia bukan macam novel jiwang la maksudnya. tapi bukan nak cakap aku tak bace novel tu semua. tapi tak la sampai nak menjerit dekat tengah tengah pesta buku kat zenith tu bila ada orang tunjuk "tengok ape yang saya dapat" sangat cool! urghh sesungguhnya aku ini memang dah overload! hmm isma syaira dah nak masuk umur 20. dah besar dah kne pikir apa nak jadi dan masa depan dah ditentukan sendiri. aku belajar dan membesar menjadi seseorang. and i want to be success. be with all my love. family. dia. kawan 
Dia yang tentuan. walau hepi walau sedih walau frust. turn back to Him. Him the only one.

"sila membesar dan belajar tentang kehidupan"



Comments