Skip to main content

new year


wah. hari ni adalah hari terakhir kite berada dalam tahun 2011. selamat tinggal segala kenagan dan kembali ke tahun yang akan datang. welcome 2012.
azam baru?! mestilah ada.

facebook : goodbye. aku takkan deactive kau. just aku dah x layan kau sangat. 
blog : kalau berkesempatan aku update kau. kalau aku xde mase kite jumpe jarang jarangla
twittter : ntah la kau ni. tengok keadaan la. x ley nak jangka
you tube : aku memang x layan kau dah!!


buku : aku nak kau teman aku selalu. aku try xkan lupakan kau
pp eko pa sej :pasni memang kite kamcing gile r. 
stpm : nanti hujung tahun kite date! 

azam baru. orang sama. cita cita baru .

#hope semua orang tahu ape nak buat tahun 2012 ni dan sama sama doakan dapat segala apa yang dihajati. gudluck! semoga tahun baru. bukak buku baru. tinggal segala yang tak baik. kaut segala yang baik baik. 
hope for the very best!!!
budak SMART (sek men abdul rahmat talib) STPM 2012.
CHAIYOK :)




Comments

Post a Comment