Skip to main content

erti sebuah masa lalu

giler! lame senget dah x update blog sengal nieh! 
cess. sedar tak sedar dah habes 6 bulan aku menuntut ilmu kat SMART tu.
btw. lame tak lame jugak la. tak sampai 400 hari jer lagi aku nak bersama dengan mereka kalau masih dipanjangkan umur. insyaallah!
kurang dari 400 hari lagi
itu adalah fakta terbaru yang perlu direncana dalam otak ni
pertemuan itu dicipta untuk sebuah perpisahan
tambah tolak lebih kurang 6 bulan arh aku kira ada kat SMART. dah tak terkata betapa banyak perkara yang berlaku dalam hidup nih. -sigh-

hmm. teringat kat sekolah dulu.
hmmmmm -sigh giler pjg-
eja. pnas. eddy. aida. alleng. thirah. suai. asyiq. wan. nora. gina. wani. 
(semua ahh)
demm rindu kau orang giler babun! 
(rindunyer rindunyer) 
bilik study. stay up. ponteng surau. seludup megi. lepak kat tangga. seludup barang haram. tido sepanjang hari. maen sampai penat. rase lapa xde makanan. malas turun dema. escape subuh.tertido mase usrah. sengaja tido dlm pehimpunan. lepak tgh padang malam malam time esoknye sukan tahunan. semngt rumah sukan. ahah!!!!
huh!! kalau nak list satu tahn baru habis agaknye*

hmmm!
itu zaman mase aku kecik kecik umur baru nak up
hmmm lima tahun kau kat ostel tu.
giler la x rindu
ngan hantu hantu pon terindu jugak. nk tgk budak mengada histeria lagi. nak rase lari lari fire drill tgh malam sambil gelak gelak. gerun ngan indon wat asrama baru. kne intai time mandi. cuak g tandas sorang sorang. rindu nak basuh kain.

heh! ini amapaian time spm memang xde baju. kalau x! nk sidai bju pon xde tempat! demmmissit

lima tahun aku dengan kau (dpn dorm)

erhh baru aku terase *iloveusemsas* -demm-

aspura

rumah panjang aku dulu!

 nie lagi dekat smart kurang dari 400 hari jer lagi. 6 bulan pon dah banyak sangat perkara yang sangt sangat indah. tapi aku tak senakal dulu. aku dah besar sekarang! -miehahahahahah-

dia yang aku sayang. mereka yang sangat diperlukan. kita yang disatu tempat yang sama.
aku dengan rasa aku. cerita aku. kisah hidup aku.
kau yang menjadikan hari hari ini bermakna. engkau yang ada dalam jalan cerita. engkau yang sama sama menghidupkan watak.

-SMART BAKAL MENYUSUL SELEPAS SEMSAS-

terima kasih Allah dengan kurniaanmu.
Kepada semua terima kasih kerana ada dalam kisah hidup aku.

monster

di setiap persinggahan terdapat orang yang akan kita sayang dan orang yang sayang kita. itulah kehidupan

Comments