Skip to main content

doaku dan kamu...



ya Allah, jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,
untuk mencintaimu,
ya Allah jika aku jatuh cinta,
jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku padaMu
ya Allah jika aku jatuh cinta,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
yang hatinya tertaut padamu agar tidak terjatuh dalam semu,
ya Allah jika aku jatuh cinta,
jagalah hatinya agar tidak berpaling dariMu
ya Allah sesungguhnya aku bermohon padaMu 
untuk selalu mencintaimu..





boleh tuju lagu tak??? haha!
lagu ni khas untuk pompuan jerk!



Kau digelar sebagai penyeri dunia
Hadirmu melengkap hubungan manusia
Bukan sahaja dirindui yang biasa
Malah Adama turut sunyi tanpa Hawa
Akalmu senipis bilahan rambut
Tebalkanlah ia dengan limpahan ilmu
Jua hatimu bak kaca yang rapuh
Kuatkanlah ia dengan iman yang teguh

Tercipta engkau dari rusuk lelaki
Bukan dari kaki untuk dialasi
Bukan dari kepala untuk dijunjung
Tapi dekat dibahu untuk dilindung
Dekat jua di hati untuk dikasihi
Engkaulah wanita hiasan duniawi
Mana mungkin lahirnya bayangan yang lurus elok
Jika datangnya dari kayu yang bengkok
Begitulah peribadi yang dibentuk
Didiklah wanita dengan keimanan
Bukannya harta ataupun pujian
Kelak tidak derita berharap pada yang binasa
Engkaulah wanita istimewa
Sedarilah insan istimewa
Bahawa kelembutan bukan kelemahan
Bukan jua penghinaan dari Tuhan
Bahkan sebagai hiasan kecantikan 


grrrr! susah giler cari lagu  nieh! penat penat penat! nasib baek puas hati jumpe. lau tak tidur mlm sambil nanges malam nieh! touching lagu nieh siries. feveret feveret!
berharap dapat kongsi input kat sini

puasa dah nak dekat! (x sabit) berharap masih sempat merasai ramadhan tahun nieh. semoga dipanjangkan umur dan kalian juga~



Comments