Skip to main content

make a step and do learn about life!

siries! dunia nieh dipenuhi dengan tindas menindas, saling tipu menipu, siries. bukan nk kate saye nieorang yang baek! tapi ade jugak saling mengumpat, saling berkongsi cerita kurang enak! realiti! kan takkde orang yang sempurna.. tapi kan, sepatutnya sebagai seorang rakan, kita kan same same berjuang, same same bermusafir kat jalan Allah, kenape kita lagi rase best nak mengata sesama kita? kenapa kite x pergi face to face kat orang tu and then ckp. "anda, perangai anda ______, tak manis" ceeewahhh! ntah ntah sedap jerk kite bercakap yang perangai die tu ntah hape hape kan! sekali orang lain pon cakap perangai kite jugak ntah hape hape. takkan nak cakap, inilah dunia, xde sape yang 100% puas hati dekat kita kan?! "apesal aku pon x buat?!! " huuiissyy~


setelah makin luas langkah perjalanan semakin banyak ragam, makin banyak orang yang kite jumpe, pengalaman yang tak boleh dijual beli, hanya kite yang rase!
segala yang buruk bawaklah ketepi. jangan nak gatal gatal ikut sekali, yang baek jangan simpan dalam hati. sebagai contah"baiknye budak tu!" jgn sekadar cakap! ikotlah die agar kite pun jadi budak baik! 


The miracle of friendship speaks from one heart to another, listens for unspoken needs, recognizes secret dreams, and understands the silent things

kisah pengalaman saye. semua yang disekeliling saye.try to have a wonderful life. i love to laugh and do cry when i felt tension. hate it! but thats who i am! rarw!!!
terase gembira apabila saye ada ramai kawan! hahah wehh! i love my friends!

imma not a really nice one! saye juga hipokrit dgn "___"
sori. boleh ke sebab nak jage hati, kne jadi hipokrit? 
hmmm~
cehhh! hari nieh gua bermadah kate beb! =_='' biaselah, kat sekolah mmg banyak puas hati sesame saling! hahah tapi kan. nak poyo jap petang petang nieh! gua alhamdulillah takde probs kat sekolah! tapi penat beb nak jage hati orang. haha nanti lau gua panaz. sian beb kat budak tuh! hahah tapi still kawan aku. dan aku sayang kalian. AWAY! GUA NAK G CAMPING DERR! malas.malas.malas.

Comments